Your search results

Condominium for sale, selayang kuala lumpur

Posted by c-mi on 14/06/2009
| 12 Komen

Ki Park kondominium untuk dijual.

Berdekatan dengan stadium selayang, kawasan cantik dan hanya 15 minit ke kuala lumpur. Kipark Selayang Selayang kondo baru yang mempunyai 2 tempat letak kereta percuma, 1139kps, Selayang, Kuala Lumpur, Malaysia

Condominium for sale

Condominium for sale

TELAH DIJUAL

Asking price: RM215,000 3+1 bed, 2 bath, Build-up: 1,139 sqft, Floors 3

Continue Reading

12 thoughts on “Condominium for sale, selayang kuala lumpur

  • fida
    on 15/06/2009

    2 tempat letak kereta?
    menarik ni…
    saya minat…

  • adzhar
    on 15/06/2009

    nak tanya…
    kawasan ni dah ada talian telekom tak tuk steamyx….

    • c-mi
      on 16/06/2009

      mengikut kata tuan rumah, memamg ada talian telekom disana. jadi streamyx pun boleh lah.

  • anaz
    on 09/07/2009

    agak2 berapa boleh finance rumah ni?

  • hieda
    on 02/08/2009

    dah jual ke rumah ni?
    price boleh nego lagi tak?
    thanks.

    • c-mi
      on 03/08/2009

      boleh terus hubungi nombor atas tu.

  • hieda
    on 28/10/2009

    Salam,

    dah jual ke condo ni?
    thanks.

  • FARRAH
    on 16/11/2009

    Berapa bayaran maintainance sebulan?

    • c-mi
      on 16/11/2009

      maintanace 213 sebulan

      • nurul
        on 08/11/2010

        mahal nye maintenance

  • Kak Suhana
    on 22/12/2009

    Salam..

    Akak dah tpon, dah bjual pun Condo niii.. Tp, tak per, kalau ada lg, tolonglah maklumkan pd kSuhana, ok?

    Akak berminat yg Type A ni, wt 4Room + 2BRoom.

    TKasih n sincere, kak Suhana – 019-606 8880,

  • Elly
    on 14/02/2012

    Hi,
    Saya nak tanya..ada vacant lagi x?
    Bayaran muka mcm mana?
    Bulanan berapa dan dalam masa berapa tahun kena selesaikan?

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <strong> <em> <pre> <code> <a href="" title="">