Your search results

Condominium for sale, selayang kuala lumpur

Dikirim Oleh c-mi on 14/06/2009
| 13 Komen

Ki Park kondominium untuk dijual.

Berdekatan dengan stadium selayang, kawasan cantik dan hanya 15 minit ke kuala lumpur. Kipark Selayang Selayang kondo baru yang mempunyai 2 tempat letak kereta percuma, 1139kps, Selayang, Kuala Lumpur, Malaysia

Condominium for sale

Condominium for sale

TELAH DIJUAL

Asking price: RM215,000 3+1 bed, 2 bath, Build-up: 1,139 sqft, Floors 3

Continue Reading

13 pendapat dalam “Condominium for sale, selayang kuala lumpur

  • fida
    pada 15/06/2009

    2 tempat letak kereta?
    menarik ni…
    saya minat…

  • adzhar
    pada 15/06/2009

    nak tanya…
    kawasan ni dah ada talian telekom tak tuk steamyx….

    • c-mi
      pada 16/06/2009

      mengikut kata tuan rumah, memamg ada talian telekom disana. jadi streamyx pun boleh lah.

  • anaz
    pada 09/07/2009

    agak2 berapa boleh finance rumah ni?

  • hieda
    pada 02/08/2009

    dah jual ke rumah ni?
    price boleh nego lagi tak?
    thanks.

    • c-mi
      pada 03/08/2009

      boleh terus hubungi nombor atas tu.

  • hieda
    pada 28/10/2009

    Salam,

    dah jual ke condo ni?
    thanks.

  • FARRAH
    pada 16/11/2009

    Berapa bayaran maintainance sebulan?

    • c-mi
      pada 16/11/2009

      maintanace 213 sebulan

      • nurul
        pada 08/11/2010

        mahal nye maintenance

  • Kak Suhana
    pada 22/12/2009

    Salam..

    Akak dah tpon, dah bjual pun Condo niii.. Tp, tak per, kalau ada lg, tolonglah maklumkan pd kSuhana, ok?

    Akak berminat yg Type A ni, wt 4Room + 2BRoom.

    TKasih n sincere, kak Suhana – 019-606 8880,

  • Elly
    pada 14/02/2012

    Hi,
    Saya nak tanya..ada vacant lagi x?
    Bayaran muka mcm mana?
    Bulanan berapa dan dalam masa berapa tahun kena selesaikan?

  • pada 09/12/2014

    assalamualaikum….sesiapa yang ingin memiliki kondo boleh email saya [email blocked]..
    projek sedang dalam prncangan 2016 d jngka siap..lokasi gombak..2km dari uptown danau kota…harga RM450K..saya bukan agen..sya trus diret ke pemaju..boleh boking awl2 sebelom rumah penuh…

Tinggalkan Balasan

Email anda tidak akan diterbitkan.

You may use these HTML tags and attributes: <strong> <em> <pre> <code> <a href="" title="">